باران دوستی
باران دوستی

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 8307
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





 
من دلتنگ خودمم

 

من دلــم می خواهـد ساعتــی غــرق درونـــم باشــــم!!!
عاری از عاطفـــه ها...
تهی از مــوج و ســرابـــــ...
دورتــر از رفقــا...
 خالــی از هرچه فــراق!!
من نه عــاشـــق هستـــم ؛
 و نه محتــاج نـگاهی که بلــغــزد بـــر من...
 من دلــــم تــنــــگـــــ خـــودمــ گشـتـه و بس...!


نظرات شما عزیزان:

vahid
ساعت22:28---25 تير 1391
سلام عزیزم واقعاً که گل کاشتی ، خسته نباشی .
عزیزم اگه تمایل داری میخوام یه راه کسب درآمد آسان و قابل اطمینان رو بهت نشون بدم که علاوه بر سرگرمی از اینترنت درآمد هم داشته باشی، فقط کافیه با 10الی 15 دقیقه در روز وقت بزاری تا به درآمد مطلوبی برسی من خودم هم عضو این سایت هستم و از اون درآمد دارم و اون رو تضمین میکنم پس به وبلاگ من بیا که راهنمایی و آدرس این سایت رو گذاشتم و ضمناً ثبت نام در این سایت احتیاج به هیچ پولی نداره و رایگانه پس بیا امتحان کن ضرر که نمی کنی!!!
وبلاگ من : vahid7274.loxblog.com


فاطمه نوریان
ساعت11:43---25 تير 1391
راستی فهمیدم چرا نمیتونی تو نوشتجات کامنت بذاری!!!
وقتی آدرس وبلاگای لوکس بلاگ رو چ تو قسمت کامنت و چ تو قسمت آدرس سایت بذاری...
کامنتت ارسال نمیشه!!
برا منم اینجوریه@!!!!


فاطمه نوریان
ساعت11:40---25 تير 1391
به به سلام...



مثه اینکه تو هم مثه من رفتی تو کاره لوکس بلاگ....

خوشم اومد....!!!!

نمیدونم بدونی یا نه ولی منم ی وبلاگ دیگه دارم ب نام خاتون عشق!!!ک اونم لوکس بلاگ هس!!

تو قسمت لینکستان آرام دلها لینکش کردم!!!اگه میشه برو ی سر بزن!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






جمعه 23 تير 1391برچسب:, توسط مریم